![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Member![]() ![]() ![]() Группа: Members Регистрация: 20-01-2006 Listen to: Trance Репутация: ![]() ![]() ![]() |
ПЕРШІ ДІ ДЖЄЇ З''ЯВИЛИСЯ ТОДІ, КОЛИ МУЗИКАНТИ СТАЛІ ОБ''ЄДНУВАТИСЯ ПО ДВОЄ, ПО ТРОЄ І БІЛЬШЕ. І, як тепер уже з достовірних джерел відомо, пластинка зовсім не була першою необхідністю, оскільки її ще і в проекті не було. Першому ді джею знадобилася голка, ну, не зовсім голка, довга (величиною з чарівну) паличка, розмахуючи якій він міг зводити партії духових, струнних і ударних, потрапляти на слабкі або сильні частки, починати один твір і плавно переводити його в інше. Але все з часом втрачає актуальність. Втратила її і довга голка, і музика, відтворна скупченням народу з музичними інструментами. Не зовсім, звичайно, але . Пухирець з хоботком або рідна шпилька вінілу Відчувши можливість увічнити своє ім''я на новому плідному грунті, фізики і хіміки починають старанно копатися в питаннях винаходу апарату або пристосування, за допомогою якого людство дістане щасливу можливість прослуховувати композиції, мати колекцію, і вже найголовніше –делать музику самому. Ось тут то і починає виявлятися людська фантазія і винахідливість такої, який вона є насправді. Придумуються різні коліщатка, реле і тумблери. Виводяться формули. Божеволіють. Розрізають і сполучають, крутять і вертять, виколупують і сплавляють, обмотують, обпилюють і заморожують. Випадково відкривають родовище вугілля і реєструють яких то нових, небачених досі черв''яків. Точніше за не черв''яків, а червеців керрія лакка або тахардія лакка (Tachardia lacca), комах, без участі яких не були б зроблені грамофонні пластинки, і ніколи не почули б ми мила серцю шпилька вінілу. Але, звичайно, не обійшлося без участі людини. На деяких тропічних рослинах сімейств тутових, бобів і молочайних були помічені дивного вигляду комарики. ВУСИКИ У НИХ БУЛИ ТРОХИ БІЛЬШЕ КРИЛЕЦЬ, А ЗЗАДУ СТИРЧАЛИ ДВІ ЩЕТИНИ, ЩО НАГАДУЮТЬ ВИЛОЧКУ, ДОВШЕ ЗА САМУ КОМАХУ . Саме вражаюче було те, що там, де можна було спостерігати цих комах, стовбури рослин були покриті невідомого походження нальотом. Наліт цей складався з натуральної смоли, згодом названої "шелак "(schellak). Же найцікавіше було те, що незабаром був знайдений зв''язок між дивними комариками і шелаком:шеллак виділявся молодими втечами рослин при безпосередній участі самок керрії лакки (сьогодні в побуті – лаковий червець). А самі ці дивного вигляду комарики, які і привернули увагу до шелаку, не хто інший, як самці лакового червеця, які кружляють біля стовбура з нальотом тому, що під нальотом знаходиться самка. Вона за все життя жодного разу не вилазить з під шару шелаку, який сама і виробляє. Крізь покриваючий її наліт прокладені воскові трубочки так, що через них проходить повітря. САМКА ВСТРОМЛЯЄ СВІЙ ХОБОТОК У ВІТКУ, СМОКЧЕ СІК І ПЕРЕРОБЛЯЄ ЙОГО В ШЕЛАК. А самець, між іншим, за все життя не з''їдає ні краплі – у нього навіть немає травної системи і рота! За свій короткий вік самка встигає накопичити всього 20 –25 міліграмів цього цінного продукту. Відрізняється вона від самців ще тим, що у неї немає ні ніжок, ні очко і від вусиків залишився один спомин. Вона виглядає як пухирець з хоботком. В Індії функціонує інститут шелаку, в якому кращі індійські уми намагаються відкрити секрет виробництва штучного замінника шелаку, але, на жаль, спроби ці дотепер не увінчалися успіхом. Правда, і наші учені в особі професора Забрейо поселили лакових червеців в Абхазії, Азербайджані і Середній Азії. Історія №1877 Раніше для того, щоб одержати сировину для пластинки, потрібно було відчухрати шелак від кори, обробити його гарячою водою, розплавити і відфільтрувати. Сьогоднішня пластинка це диск з синтетичних матеріалів, на поверхні якого по спіралі розташовані канавки (доріжки) із записом звуку, відтворного за допомогою призначених для цієї мети апаратів. Вгадайте, яких . Раніше існували пластинки монофонічні –с одним звуковим каналом на доріжці. Звук їх відтворювався з частотою обертання диска 78 об/мин, ширина звукової доріжки була 140 мкм . Сучасні ж пластинки – стереофонічні, з двома звуковими каналами на доріжці. Більшість записана при частоті обертання 33 1/3 об/мин при ширині звукової доріжки 55 мкм. Також раніше існували пластинки з частотою обертання 45 об/мин, призначені для вживання в автоматах з автоматичною зміною або вибором пластинки. Ще для любителів антикваріату скажемо, що були пластинки з частотою обертання 8 1/3 про/ мін і призначалися для запису мовних програм з тривалістю звучання однієї сторони до 1 –1, 5 годин. Бувають пластинки трьох діаметрів:175, 250 і 300 мм, що забезпечує середню тривалість звучання однієї сторони 7 –8, 13 –15 і 20 –24 хвилини. Але в ді джеїнзі використовуються пластинки діаметром 300 мм Тривалість сторони різна, залежить від нарізки. На одну сторону щільно нарізаної пластинки можна умістити до 30 хвилин музики, але голка на таких пластинках може стрибати і буде взагалі нестійка, вони швидше зношуються унаслідок вузьких канавок. Як правило, на сторону нарезається близько 12 хвилин музики. В цьому випадку канавки ширше, пластинка більш стійка, з часом менше шумить, не боїться скрейча і іншого фамільярного ди джейського обігу. . Діаметр отвору пластинки 7, 24 мм, товщина пластинки 1, 5 –2, 0 мм, маса 120 –135 р. Колір пластинок в основному чорний, хоча винятково для дітей і ди джеїв випускають різнокольорові. Декоративні ді-джейські пластинки квадратні, шестикутні, у формі диска для циркулярної пили, у формі звірів і птахів. Є двошарові пластинки, в які удрукована фотографія або комп''ютерний малюнок. У складі цих пластинок присутній прозорий колючий пластик, тому вони товсті і недовговічні, але, не дивлячись на всю декоративність, на них можна грати. Прообразом грамплатівки прийнято рахувати восковий фоновалик – звуконосій фонографа Томаса Альви Едісона, на якому В ХОЛОДНОМУ 1877 ГРУДНІ БУЛА ЗАПИСАНА ПЕРША В СВІТІ ФОНОГРАМА. Не дивлячись на це, пріоритет відкриття принципу механічного запису і відтворення звуку належить зовсім не йому, а французькому поету, музиканту, і видатному вченому Ш. Крому. Саме він 3 квітня 1877 року офіційно, з властивою йому елегантністю, представив французькій академії свою незбагненну для простих червеців працю "Процес запису і відтворення явищ, сприйманих слухом ". Далі все пішло як по маслу. Відкриття посипалися як зірки. В цій області найбільший і солодкий шматок відітнули німці. В 1888 німецький інженер Э. Берлинер (1851 –1929), що працював в СШ А, запропонував використовувати як носій звуку цинковий диск, покритий тонким шаром воску, і апарат для відтворення звуку з цього диска – грамофон. Диск Берлінера дозволяв знімати з нього металеву матрицю для масового виробництва пластинки. Здійснювалося це за допомогою штампування спочатку з целулоїду, ебоніту, каучуку, потім шеллочних смол. ПЕРША В СВІТІ ГРАМОФОННА ПЛАСТИНКА, ЗРОБЛЕНА БЕРЛІНЕРОМ, ЗБЕРІГАЄТЬСЯ В НАЦІОНАЛЬНОМУ МУЗЕЇ США У ВАШИНГТОНІ. Після цього новий винахід швидко завоював музичні і не лише кола, і безпосередньо перед самим кінцем 19 століття в Камдене (США) відкривається ПЕРША В світі ФАБРИКА ГРАМПЛАТІВОК, що поклала початок найбільшому концерну пластинок "RCA Victor ". В кінці 19 початку 20 століття створюється ще декілька фірм і компаній по виробництву пластинок:это "Columbia "в США, "Pathe ''"у Франції, "His Master ''s Voice "у Великобританії, "La voce del Padrone "в Італії. ІСТОРІЯ ПЛАСТИНКИ ВІД 2007 РОКУ ДО СН2=СН. В 1900 році в світі налічувалося близько трьох тисяч найменувань грамплатівок загальним тиражем 4 мільйони екземплярів (до 1903 випускалися тільки односторонні). В основному вони були із записами декламаційний розмовного жанру, маршами, вальсами, піснями і романсами. Дуже маленьку і абсолютно незначну частину в репертуарі займала інструментальна музика –из –за технічної недосконалості запису. В 1903 ВПЕРШЕ У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ З''ЯВИЛИСЯ ДВОСТОРОННІ ДИСКИ. В 1907 в Парижі на них в урочистій обстановці були записані голоси видатних співаків, серед них Ф. Таманьо, Е. Карузо, А. Патті. З більш чималою урочистістю відразу після запису пластинки були поміщені в оцинковані герметичні футляри для збереження. ФУТЛЯРИ ВИРІШЕНО було РОЗКРИТИ ЧЕРЕЗ 100 РОКІВ, так що, можливо, саме вони стануть самими хітовими дисками на вечірках 2007 року у Франції і на всій планеті взагалі. . . Новий етап в історії пластинки почався в кінці 20-х початку 30-х років. Якраз тоді, коли були винайдені апарати для електроакустичного запису і відтворення звуку, а також полохолована маса для виготовлення грамплатівок. Все це поліпшило якість запису і звучання. ПОЛІХЛОРВІНІЛОВАЯ ПЛАСТИНКА ПОЧАТКУ ЗАКОННО НАЗИВАТИСЯ ЗВИЧНИМ ДЛЯ НАС І СЛОВОМ "ВІНІЛ", що ВСТОЯЛО, хоча насправді винив це одновалентний органічний радикал СН2=СН, і до пластинок він має дуже слабке відношення. Починаючи зі всіма цими подіями якісно став мінятися репертуар. Значне місце тепер зайняли записи класичних творів симфонічної, камерної, оперної і, звичайно, танцювальної музики. СУХІ ФАКТИ ДЛЯ "ЗВУКОВОГО "ЖУРНАЛУ В 1948 році фірма "Columbia ", що в США, вперше випустила довгоиграючу пластинку. Вона призначалася для електроакустичного відтворення за допомогою електропрогравачів, електрофонів і радіол. Винахід дав можливість значно розширити смугу записуваних частот 50–16000 гц, повністю зберегти тембр звуку, збільшити динамічний діапазон запису до 50 –57 дб, понизити рівень шумів, набагато продовжити якісне звучання. З появою довгоиграючих пластинок сталі скорочуватися тиражі звичайних, і в кінці 60 х їх масовий випуск назавжди припинився. В 1957-58 спочатку в США, а потім і в інших просунутих станах почався випуск стереофонічних грамплатівок. Саме вони дозволили одержати при відтворенні близьке до натурального, об''ємне звучання. З кінця 60 х років випускали пластинки, відтворювати записи яких можна було і в монофонічних, і в стереофонічних варіантах. В 1962 у Франції були випущені перші, як їх називають, гнучкі пластинки. Вони стали використовуватися як звукові ілюстрації в різного роду виданнях. Завдяки ним і з''явилися "звукові "журнали, до яких скоро можна буде зарахувати і "Ді джей Культуру ". Есесесерська пластинка і очищення канавок за допомогою ПВА В Росії перша фабрика грамофонних пластинок була організована в 1901 02 роках в Ризі англійським акціонерним суспільством "Грамофон ". Серед перших артистів, чий голос відобразили, був Ф. І. Шаляпін. В 1910 році під Москвою відкрився найбільший в Росії Апрельовській завод по виробництву грамплатівок. До 1915 року в країні працювало 6 фабрик, що випускали 20 мільйонів пластинок в рік. Вони використовувалися як засіб масового політичного і художнього утворення народу. Записували виступи політичних діячів, серед яких що першим записався був В. І. Ленін. В 1964 ОРГАНІЗОВАННА ВСЕСОЮЗНА ФІРМА "МЕЛОДІЯ". В 1970 році тираж пластинок в СРСР досяг 180 мільйонів. В кожній стані застосовують свою маркіровку пластинок. В Росії прийнята наступна. Перша буква М, З, До позначає вид запису (монофонічна, стереофонічна, квадрофонічна); Г – гнучка пластинка. Перша цифра (від 0 до 9) жанр запису. Наприклад, 2 –русская народна музика, російські народні інструменти, 7 – учбові записи (уроки, лекції, фонохрестоматії). Друга цифра (0, 1 або 2) –диаметр пластинки. Потім слідує номер запису сторони пластинки, після косої номер апаратної, в якій вона записувалася. Шум пластинок росте у міру їх зносу, тому якість зберігається лише при 100–150 програваннях сучасним легким звукознімачем. Для того, щоб пластинка служила довго і не ушкоджувалася при програванні, необхідно оберігати її від пилу. При проходженні по канавці і "перестрибуванні "голки звукознімача через порошинку, окрім чутного клацання, відбувається деформація канавки після порошинки. ФІРМА "МЕЛОДІЯ " РЕКОМЕНДУВАЛА СВОЇ СИЛЬНО ЗАБРУДНЕНІ ПЛАСТИНКИ ОЧИЩАТИ ВІД ПИЛУ КЛЕЄМ ПВА. Клей нанести м''якою кистю на всю робочу зону пластинки, після висихання клею на поверхні утворюється еластична прозора плівка. Її слід акуратно відділити лезом бритви від краю пластинки і зняти. Всі частинки пилу віддаляються разом з плівкою. Там, де сьогодні народжується вініл Сьогодні товщина і маса ді-джейських пластинок залежить головним чином від фабрики виробника. НИНІШНІЙ ВІНІЛ ДІЛИТЬСЯ НА ДВІ ОСНОВНІ ГРУПИ – АМЕРИКАНСЬКИЙ І ЄВРОПЕЙСЬКИЙ. Американський, як правило, важкий, не гнеться і по фактурі нагадує патефонний. Не виключено, що для його виготовлення використовуються старі потужності патефонних фабрик. Європейський вініл виготовляється головним чином в Польщі, є фабрики і в Болгарії. Він більш гнучкий і м''який, легше і тонше американського. Ще не нарізаний диск має абсолютно плоску дзеркальну поверхню, доріжки з''являються в процесі запису. Чим глибше нарізка, що теж залежить від фабрики, тим легше пластинка і тим стійкіше на ній голка. Частотна характеристика відтворних частот від 20 до 20000 гц. Стандарт розміщення на вінілі інформації –2+1, де 1 –основная композиція, а 2 –оригинал і ремікс. Буває, на одну пластинку записують чотири сингл (2+2), і це вже вважається альбомом. У нас в країні зараз пластики випускаються дуже малими тиражами і невідомо де.
|
|
|
![]() ![]() |
Экспорт RSS![]() Текстовая версия Сейчас: 23-08-2025 - 22:41 |
|
© 2005—2021 Extradj.com Электронная почта [email protected] |